Om Mig

Jag heter Marthina Forsberg, är 25 år gammal och bor i Ystad. Har nyligen bytat namn ifrån Martina Löfgren så ni kan fortfarande hitta mitt gamla namn lite varstans. Jag har alltid haft foto som ett stort intresse och älskar att fotografera allt som jag kommer över. Under gymnasiet läste jag foto som inriktning. Där fick jag lära mig allt grundläggande till att bli fotograf.

Sen dess har det blåst många vindar men fotografiet har alltid hållt sig kvar. Under 2010 började jag jobba som skolfotograf och kastade mig även in i bröllopsfotograferingens värld. Nu fotar jag mer än någonsin innan och arbetar nu för tiden för ett företag som heter Pixello, där jag fotograferar bland annat skol- och porträttbilder.

Efter arbetstid fotograferar jag privata uppdrag vid till exempel högtider så som bröllop eller dop. Fotar även porträtt av stora som små, tvåbenta som fyrbenta. Inga jobb är för små eller för stora.

Vid frågor eller prisuppgifter så är ni välkomna att maila eller ringa. Mina kontaktuppgifter finns under Kontakt.

 


Åsikter

Skriv här:

Du heter?:

Glöm mig inte

Mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0